четвер, 26 вересня 2013 р.

ТЕД БЕРРІГАН







---
ТРИ СТОРІНКИ
Джеку Коллому

10 речей, які я кожен день вчиняю

граю в покер
пю пиво
курю траву
дрочу
лаюсь

ВОДАМИ МАНГЕТТЕНА
квітка

позитивне й негативне

йду додому

читаю ланчові поезійки

сиджу навпочіпки

міняюсь

Життя триває
досить весело
сумно

ДОПОМОГА НЕ ПОТРІБНА

Полюю на кита

"і якщо погода зі мною грає чесно
Я щасливий кожен день."

Біле, що сушить чисте
серцевий напад
конгресова медаль за відвагу
будинок в селі
                     
НЕ ДОСТАТНЬО

---

Вечір 44-го Дня Народження, в Гарріса

Дев'ятиповерхівка на Другій Авеню
Вечірка на даху
Всі друзі там споглядають
В світлі місяця палаюче сонце
Підсвічує низ Землі
Хилиться на бік планети
Довгі гнуті телескопи друзям
Дивляться на це. Всі друзі в тіні.
Я бачу їх з ліжка всередині голови.
44 роки я любив ці сни.
17 років потому я вперше написав вірш
На свій день народження, чому я так довго чекав?
Мій край - то хороший край
його дороги йдуть до багатьох хороших місць, де
багато хороших людей, батьківщина, чия пісня приходить
з горлянки колібрі й кінчається там,
де сонце ходить уздовж неба.
Я живу там з тобою

---
Вечеря в Джорджа та Кеті Шнеєман

Вона була ледь напідпитку коли
клала спагетті й фрикаделі у оргію миски 
пасти - Були мішані сіль та перець в
"цицько-щип" мисці пасти - ми випили трохи червоного даго
з сяючих дівочих демітассе філіжанок - після цього
ми були зайняті гетеросексуальних статевим актом, взаємна
мастурбація, фелляція і кунілінгус. На
десерт ми зирили на шафу повну друзів мистецьких 
критиків, сграффітованих під глазур ваз. Ми дуже
гарно провели час.

---
Люди, які померли

Пет Дуган... ... ..мій дідусь... ... ..рак горла... ... ..1947

Ед Берріган... ... ..мій батько... ... ..серцевий напад... ... ..1958

Дікі Бадлонг... ... ..мій найкращий друг, великий брат Брюсі, коли нам від пяти до восьми... ... ..вбитий в Кореї, 1953

Ред О'Салліван... ... ..зірка хокею та легкоатлет
він сидів за моїм обіднім столом
у школі... ...розбився на автівці... ...1954

Джиммі "Вва" Тірнан... ... ..мій друг, у школі,
Футбол й Хокей на рівні штату... ...автокатастрофа... .1959

Сіско Гюстон... ... ..помер від раку... ... ..1961

Фредді Герко, танцівник... .вистрибнув з вікна Грінвіч Вілледж у 1963

Енн Кеплер... .моя дівчина... .померла від отруєння димом поки грала 
на флейті у дитячого госпіталі Йонкерс
під час пожежі влаштованої 16-річним палієм... .1965

Френк... ...Френк О'Гара... ...вдарений автівкою на Фаер Айленд, 1966

Вуді Гатрі...помер від хвороби Гантінгтона у 1968му.

Ніл... ...Ніл Кесседі... ...помер через exposure?, бо всю ніч спав
під дощем на залізній дорозі у Мексиці... .1969

Френні Вінстон... ...просто дівчинка... .розбила своє авто на Шоссе Детройт-Енн Арбор,
поки поверталася від дантиста... .Верес. 1969

Джек... ...Джек Керуак... ...помер від хвороби питва і люті... .у 1969

Друзі, чиї смерті сповільнили моє серце, лишаються зі мною.
---
ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ В НЮ-ЙОРКУ

Немає коментарів:

Дописати коментар